حسن رضا بنارسی

میری شاعری

حسن رضا بنارسی

میری شاعری

عباس المدد مرے عباس المدد

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۱۲ ق.ظ

لاش جری پہ فاطمہ زہرا نے دی صدا

*عباس المدد میرے عباس المدد*

 

کٹتا ہے میرے لال کا سوکھا ہوا گلا

*عباس المدد مرے عباس المدد*

تڑپا رہا ہے شمر مرے دل کے چین کو

تنہا سمجھ رہا ہے شہ مشرقین کو

عباس میرے بیٹے کا تم ساتھ دو ذرا

*عباس المدد مرے عباس المدد*

 

 

ہے سینہ حسین پہ شمر لعیں سوار

عباس اٹھکے دیکھ لو منظر یہ ایک بار

اٹھو کہ کٹ نہ جائے کہیں شاہ کا گلا

*عباس المدد مرے عباس المدد*

 

 

سوکھے ہوئے گلے پہ ہے ملعون کی چھری

ماں  سے نہ دیکھی جائے گی بیٹے کی بیکسی

عباس اٹھ کے دیکھ لو تم بہر کبریا

*عباس المدد مرے عباس المدد*

 

زخموں سے چور چور ہے فرزند مصطفی

اس پر ستم یہ گھیرے ہیں میداں میں اشقیاء

تیغ و تبر  کے بیچ ہے اب میرا لاڈلا

*عباس المدد مرے عباس المدد*

 

 شمر لعیں ستاتا ہے شبیر کو مرے

نصرت کے واسطے میں پکاروں بھی تو کسے

میرے حسین کا کوئ ناصر نہیں رہا

*عباس المدد مرے عباس المدد*

 

 اٹھو اور اٹھ کے دیکھو سکینہ کا حال زار

ہونے کو ہے یتیم وہ ننھی سی  غمگسار

مقتل میں دے رہی ہے صدا وہ چچا چچا

*عباس المدد مرے عباس المدد*

 

 گردن ہے اتنی خشک مرے مہ جبین کی

رک رک کے تیغ چلتی ہے شمر لعین کی

ضربوں میں کٹ رہا ہے مرے لا کا گلا

*عباس المدد مرے عباس المدد*

 

 اک ماں کے استغاثہ میں وہ درد تھا رضا

لاشہ ترپ کے رہ گیا دریا پہ شیر کا

مقتل میں  کہتی جاتی تھی رو روکے فاطمہ

*عباس المدد مرے عباس المدد*

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۲
hasan raza

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی